måndag 1 juni 2009

Fredag

Kom hem runt halv ett i natt, eller igår natt, asså torsdagsnatt. för jag var ju på skolan från klockan åtta på morgonen till cirka tolv på natten, en jobbig kväll men helt klart värt det.
idag skulle jag egentligen gjort ett prov, men med min sena hemkomst igår så fick de bli en annan gång. fredagen var slapp, gjorde ett prov på småföretagslektionen sen så var de ett muntligt prov på svenskan sen så vart de hemgång. På eftermiddag åkte jag in till stan igen med mor. för att kika på syster när hon skulle på bal. Far var så snäll att vara chaufför åt syster och hennes kavaljer den kvällen. men tog lite kort på de, sen så åkte vi hem igen. när klockan börja närma sig elva åkte mamma och jag in för tredje gången in till stan, för att denna gång kika lite på alla studenter, men på gatorna var de nästan folktomt. åkte runt lite i stan för att vänta på att angelica skulle höra av sig så vi kunde åka hem igen, men denna gång med hennes klänning. kom hem runt halv två. lade mig direkt i sängen slog på en film, men hann bara se förtexten sedan somnade ja, trevligt trevligt, kanske så inte.

jaja, lång kväll dock mycket trevlig.

Pussenhejfrånmig

Inga kommentarer: