söndag 21 juni 2009

En dag kvar.

Söndag idag.
Veckan har vart lång.
Första sommmarlovsveckan.

I fredags så var de midsommarafton, den spenderade jag med Linda, i Oviken oss hennes systers kille. Hade otroligt roligt, mycket trevligt folk och en god mat. Vad med kan man begära?
Åkte från Krokom vid två och kom inte hem förns halv fyra på natten. Men det är ju midsommar så de gör ju saken bara bättre.
Tack för en trevlig kväll iallafall!

Igår så gjorde jag Linda sällskap på Krokoms Camping från fyra till strax efter nio. Lite långtråkigt men med rätt person så gick tiden snabbt.


Imorn är det den 22 juni, hoppas de datumet säger er något?
En sak undrar jag, varför önskar man sig saker som man vet att man aldrig kommer få?

Nej nu ska ja hoppa in i duschen innan jag åker upp mot Ytterån igen, medan ja väntar på att Angelica ska komma hem från Lit så hon kan skjutsa mig.

Nås på mobilen.

Pussenhejfrånmig


All of my memories keep you near.
In silent moments,
Imagine you being here.
In silent whispers, silent tears
Give me a sign you're okay.
Reminds me again it's worth it all,
So I can go home.
Together in all these memories,
I see your smile.

All of the memories I hold dear.
Darling you know I'll love you,

Inga kommentarer: