onsdag 24 juni 2009

Onsdaaaaaaaaaaaaag och jag är gladare än vanligt. Vet inte om de var för ja pratade med några i natt eller hur de var. Men att ens humör kan ändra sig så snabbt. De har ja inte fattat hur de funkar än. Men iaf, nu har ja precis ätit upp den sista biten tårta som ja hade kvar, nu sitter ja å väntar på att bussen till krokom ska komma så ja kan åka hem och vara lite social med familjen min. Lite onödigt att åka hem kanske, för jag ska åka tillbaka hit igen sen i kväll. Men jag ska inte klaga...

Till helgen blir de troligtvis Hammarstrand/Lillsjöhögen med Evelina, för i Hammarn så är det cruising. TREVLIGT! Länge sen man träffade på Evelina, kan ju alltid skylla på att de är 5 mil i från varandra....

Men nu ska ja gå å packa ihop mina grejor lite innan ja lunkar ner till bussen

Have a goooooooood day!

Pussenhejfrånmig


For You I Can Change My Life
For You I Can Reach The Sky
With You I Can Fly So High
I Love You And My Love Will Never Die

Inga kommentarer: