onsdag 3 juni 2009

3/6-09

Glömde säga det igår men, grattis Lukas på födelsedagen 2/6! <3

Så meningslös dag egentligen. Började ju klockan 13.20 och slutade 14.50. Men eftersom ja fick reda på igår ikväll att ja skulle göra ett matteprov klockan halv tio, då var de bara att ställa om väckarklockan till sju istället för elva. Det var inte så lätt att plugga till provet igår när man hade böckerna på skolan så jag åkte in tidigare för att plugga. Geometri var ämnet. kom till skolan strax efter åtta, tog fram böckerna de första jag gjorde, dök ner i geometri kapitlet, försökte komma ihåg allt de jag läste. men sen när klockan passerade halv tio så fick jag veta att det var ett gammalt nationellt prov jag skulle göra.. SURT! då var jag absolut inte tvungen att åka in tidigare. Och jag behövde inte heller sitta uppe i går natt för att leta upp information som skulle ha vart bra att till i dag på provet eftersom jag hade böckerna på skolan. sen så när ja var klar med provet vid elva så hade vi rast till 13.20 då vi egentligen började. Sen fick vi reda på att vi inte hade någon lärare den lektionen, så då skulle vi egentligen vart LEDIG idag?! ÅHHH. kunde ha gjort matteprovet sen åkt hem, men nu blev de inte så. utan jag satt och gjorde klart min webbsida, eller jag blev inte klar, men gjorde lite på den iallafall. Den ska vara klar på måndag och jag har ganska så mycket kvar har jag insett. men de hinner jag.

Idag har jag också fixat Spotify, lite efter eller? heh, men tack Johan för hjälpen.

Imorn blir det ett till prov i matten, de sista provet hoppas jag. Som sagt så sa min mattelärare att jag skulle göra 4 prov! men nu så blev de bara 2 helt plötligt? och att jag var tvungen att plugga till varje prov, men nej de skulle man inte kunna göra, eftersom de var nationella prov så kunde man inte plugga till de.... så less jag blir! i morn har jag även ett svenskaprov jag ska göra, Medeltiden.. USCH! men en sak är bra, det kan troligtvis bli terminens sista prov! de höjer vi glasen för.


"Vem vill gå i ettan nu? Ingen, ingen...." sjungs de för fullt i HP-korridoren, man känner sig lite mobbad bara, men om två år då kan alla ettor känna sig LITEN för då ska de ge igen! men de är ju egentligen på treorna som vi ska vara dumma med, men de går ju ut på fredag, så då får vi vänta två år innan vi kan vara lite lite taskiga mot ettorna, LÄNGTAR! hehe

nattinatti

Pussenhejfrånmig



Aldrig, aldrig kommer jag förlåta dig
För du tog de allra bästa som fanns inuti mig
Det är ryggen det sista som du ser av mig
Aldrig...

2 kommentarer:

Frida sa...

Geometri... Gäsp! Den här dagen kunde man verkligen ha struntat i!

Svar: Okejdå, Fast egentligen vill jag inte.. Men okej ;)

Frida sa...

Svar: Vem vet!? Men det måste ju vara några personer som har vit hudfärg? ;)