torsdag 25 juni 2009

Hade Sandra tänkt att bli bonde nu?

Svaret på den frågan kommer nu:
Nej.


Idag när ja kom hem från jobbet, så gick ja direkt till bryggan som finns i närheten, dock hade jag glömt tagit med mig nå kortbyxor upp hit så då blev de uppdragna leggings, men de vart ju inge bra. Gick ej att dra upp byxbenen längre än till halva smalbenet, så där satt jag med trekvartsbyxor på en brygga i 30 graders värme, HETT! Sitter där och ta lite fina sommarkort tänker inge mer att ja hade långbyxor på mig. Gick in en snabbis, men lika snabbt ut igen som ja kom in, bytte objektiv, sitter på bryggan igen. efter två timmar stod jag inte ut med värmen går in igen. Kände att jag borde vara ute nu när de är fin väder, så sätter mig i fönstret en stund innan jag åter igen förhettas av värmen. Gick ju och duscha, upptäcker att ena min axel är ganska bränd, men inte den andra, konstigt? ja. Min vänstra axel e bränd, och tydligen så var mitt högra smalben rött? Halvabenet. Men de som ja inte fattar hur min högra axel och mitt vänstra smalben kan va bränt men inget annat? något att fundera på i natt.

Imorn bär det av till Lillsjöhögen! JIIIIIIIIIIIIIHA! Tar bussen härifrån direkt efter jobbet hem till Krokom packar, fixar och donar tills de går en buss in till stan, där ja träffar evelinus. Sedan antingen buss eller bil hem till bruden själv. På lördag bär det av till Hammarstrand på cruising hela dagen lång! så peppans på de! HAPPYFACE! blir kvar hos Evelina tills på lördag kväll eller söndag vi får la se. Om ngn vill mig ngt under helgen e de bara att ringa.
Sen på söndag igen åker jag tillbaks hit troligtvis. skoj helg.
Jobba sista veckan. Därefter ledig knappt en vecka, jobbar tors-söndag, på måndagen efter åker jag ner till mitt efterlängtande "andrahem". två och en halv vecka det är absolut ingenting! yeye ännu mer HAPPYFACE! då när ja kommer ner så är de dansbandsveckan! HAPPYFACE! Träffa alla underbara människor ja inte har träffat på två hela månader HAPPYFACE! sen åker ja med familj och troligtvis med bina också till Skåne vidare till Danmark YEYE ännu mer HAPPYFACE! nej nu ska ja sluta innan ja blir så glad så ja spricker av glädje........


Pussenhejfrånmig


I want you so much
That I just can't resist you
It's not enough to say that I miss you
Need you so much somehow
I can't forget you
I've gone crazy from the moment I met you

Inga kommentarer: