söndag 14 juni 2009

Söndag

12 timmar sömn och fortfarande trött, hur kan de komma sig?
Jag vet inte...



Upp å jobba i morn på Statoil i Ytterån
Håller på att fundera om ja ska packa mina saker och åka till Ytterån ikväll eller morn, om ja ska ta bussen eller om mor ska skjuts mig eller om ja ska ta moppen...
Om jag åker dit i kväll så har jag ju fixat allt inför morgondagen, Internet, tvn och mat osv. Annars så måste ja fixa de på måndag, men då kommer kanske Bina så de kanske e bäst att fixa de ikväll?
Sen är de också bäst om mamma skjutsar upp mig också, så att ahh, så blir de också. Men ändån är de bra att ja tar moppen, för om Bina kommer så ska ja skynda mig hem till Krokom igen, å de går inte så många bussar. Jobbigt läge.... Men de löser sig som allt kommer göra.

Skulle egentligen åka in till stan idag i detta skitväder, hatar regn! men samtidigt är de galet mysigt på något konstigt sätt. Sitta inne och mysa med en film. mysigtpysigt ju!

Nu ska ja se på film och invänta morgondagen på att jobba sedan träffa Bina!

Pussenhejfrånmig

I've never been this close to anyone or anything
I can hear your thoughts
I can see your dreams

I don't know how you do what you do
I'm so in love with you



1 kommentar:

bina sa...

Lonestar! :) (låten)<3