söndag 17 maj 2009

Söndag kväll.
Helgen är åter igen över. Så synd, men nu är de absolut inte länge kvar till skolan är över! Wiiii.

Har vart perfekt väder ute, solen sken, värmen steg lite i graderna. Och så klart då skulle man åka till stugan över dagen och ta fram sina byggartalnger, spika lite tak, slipa tak, måla tak, precis när de var megafint väder ute! Usch. men stugan måste ju blir klar någon gång ju. Nu i efterhand så ångrar ja mig att ja inte valde byggprogrammet i första hand istället för fjärde. för nu insåg jag hur roligt det var, men nu är det försent att ångra sig. Och jag trivs mycket bra i handel också, så inga byten kommer det att bli för min del. Apropå byten, så har jag bytt mitt I-val, då jag fick biologi A, som jag bytte till Skapande Verksamhet, som ligger på en annan skola, men de funkar säkert lika bra de, en liten promenad på 20 min skadar ju aldrig. Åter till berättelsen om stugarbetet, fick lite gjort denna gången, kommer åka tillbaks dit nu i helgen för att fortsätta renoveringen. På vägen hem så övningskörde jag ett tag, till mamma råkade somna så då fick jag inte köra nå mer, men jag har ju bara ett år på mig till jag får ta körkortet så lite stressande är det fast det är lång tid kvar tills dess.
Nu blir det plugg innan sängen väntar



Pussenhejfrånmig

Inga kommentarer: