onsdag 27 maj 2009

Har vart en lugn dag i dag. Eller ganska då, vaknade till väckarklockan vid halvåtta, drog mig en halv timme , sedan var de bara att göra sig i ordning, och vänta på att klockan skulle närma mig nio, så man kunde gå ner till bussen, de regnade ute så de var inte så trevligt. efter en halv timme så var ja på skolan, alltså ca halv tio. och jag började elva! men de var ja medveten om. Passade på att skriva ut min rapport som jag nu äntligren skrivit klart! bara nå veckor sen. men men. sen så skulle ett engelska arbete vara klart till i dag, skulle skriva om något som var speciellt i England, typ om någon person, mat eller en tradition eller nå liknade, min grupp valde att skriva om två stycken olika traditioner, Alla hjärtans dag och julen, tog hem papperna igår för ja skulle skriva klart texten hemma, men som om ja inte glömde de eller, jo, när ja hade lagt mig i sängen så var fortfarande arbetet oklart, men de var inte alls så mycket kvar tänkte jag och att ja skulle hinna göra de på skolan, eftersom ja skulle åka in tidigare, och fixa lite. men när jag väl var på skolan och skulle skriva klart de sista så hade jag SÅKLART glömt alla papper hemma. kom ihåg att ja sa till mig själv i morse, att ja inte behövde de blocket, och jag ville inte släpa med mig de om ja nu inte skulle ha de. så då var det bara att starta om hela arbetet, och jag hade på mig tjugo min innan engelska lektionen började, men så tur hann jag, duktigt sandra. Får se om den duger sen så. Innan jag gick på lektion så sa min mattelärare att ja skulle göra 4 matteprov innan betygen sätts för att ha chansen att få ett hörge betyg, så klart tar ja chansen, men nu så ångrar ja mig nästa, första provet jag har är på fredag och jag kommer inte hinna plugga nått ju, å de är om geometri,
Då var de bara två lektioner kvar av denna dagen. sen gick man hem, eller ja gick inte hem utan jag gick ner på stan först en sväng innan ja gick till bussen. som tog mig hem till krokom.

Har försökt att ragga upp ett par skor tills i morgon, men vet inte om ja lyckads, hittade ett par halvdanta skor. aja.


Nej nu måste ja sova ska upp tidigt i morn, klockan är ställd på 05.15. surt!

Pussenhejfrånmig




I cant stop the feeling
Ive been this way before
But, with you Ive found the key
To open any door
I can feel my love for you
Growing stronger day by day
And I cant wait to see you again
So I can hold you in my arms

1 kommentar:

bina sa...

Varför ska du upp så megatidigt? :D