fredag 15 maj 2009

Jobbintervju

Känns som ja inte skrivit på länge nu, men de var ju senast i tisdags jag skrev. Men som sagt så är de redan fredag igen! Skönt med helg, men de är mycket som ska göras nu. Man ska hinna plugga till alla prov man har innan skolan slutar. Usch säger jag bara.

Jo, det var ju så att jag ringde till Hemköp i Östersund för jobb i sommar, vill absolut inte jobba där, men måste ju om jag inte får nå annat jobb. Och var på en jobbintervju i går. Den gick bra tror jag, nu är de bara vänta till de hör av sig. Finns ju liten chans att de inte gör de. Hoppas att de ringer men ändå inte.

Ringde också en affär i Malung angående ett jobb i en klädaffär, men de skulle ja få reda på vid midsommar om jag skulle få jobb över dansbandsveckan. De är bara att vänta och se.

Nej nu blir de film för mig, så ja skriver mer någon annan gång
Godnatt!

Pussenhejfrånmig

Inga kommentarer: