tisdag 5 maj 2009

ännu en dag har gått..

Tisdag i dag och en dryg dag på skolan. som vanligt så började vi med data, gjorde inte mycket men var en grytm dryg lektion, sen så handel, då vi gick igenom några olika lagar som finns inom handelsområdet. usch usch säger ja bara.. data igen, gick igenom några skrivregler om hur man ska skriva osv. Sen så jag jag och två till i klassen till Syon för att prata om omval i I-valen där ja fick Biologi A, men jag har aldirg tyckt om biologi och har kämpat igenom de i tre å på högstadiet, så då tänker ja inte prägla mig med att läsa de i tvån heller, så de blir byte för mig. antingen till något inom bild, men den kursen ligger på en annan skola, men de ska väl gå för de, eller så tänkte ja på geografi A, men det är en distanskurs, och nu vet ja inte vad ja ska välja?!

Luncherna är höjdpunkterna på dagerna. fast det beror ju på om maten är god det vill säga.

Sista lektionen i dag var engelska där vi inte gjort något, gick igenom nå engelskpapper, sen fick vi typ sluta. Och sen var de meningen att jag och några till skulle gå på stödtiden som vi brukar ha på tisdags eftermiddan och göra klart bland annat tidningen som skulle ha vart inne för nå månad sen.. men så blev de inte gick till bussen hem istället. men i morn blir de till att göra klart allt så man slipper ligga efter så mycket.

Engelska natioella på torsdag
Matte nationella på onsdag nästa vecka

inget som man längtar efter.

Men nu ska ja sova.


Pussenhejfrånmig

Wanna hold him, maybe I'll just sing about it.

Inga kommentarer: