söndag 10 maj 2009

Nu är helgen snart över och skolan börjar snart igen.

Hela dagen har ja suttit med produktrapporten utan att komma någon vart. Tänkte att jag skulle bli klar med den i dag, men nej så kommer de inte bli.

Fem hela veckor kvar av skolan, det betyder att det är mindre än 25 skoldagar kvar. Mentorsdagar, Kristi himmelsfärdsdagen, student dagen, går bort så då är de drygt 20 dagar kvar!
Så less på allt skolan nu, men det är inte långt kvar så jag tror ja kan stå ut.

Nu till veckan hade jag tänkt att söka jobb i Malung, eftersom de inte gick så bra med jobbsökandet i Sälen.

Nej nu ska ja försöka göra något på rapporten

Pussenhejfrånmig!




Varför gör du så här mot mig?!

3 kommentarer:

bina sa...

Jag har 11 dagar kvar i skolan, :)
i malung gällere!<3

Anonym sa...

sv: har du sagt att de kollar igenom all packning så man inte har alkohol? då brukar de bli mer positiva ;) annars kan du säga att vi här i lima ska åka, vi är yngre och du borde få följa med oss, annars vet jag inte :P lycka till! <3

michelle sa...

Låter bra det Sandra! Tur att jag kunde hjälpa någon med produkt rapporten :D