onsdag 29 april 2009

Musik är min drog

Falling Behind med Dead By April dånas de ut ur högtalarna. Hur lycklig blev inte jag när ja fick reda på att de skulle på yran?! Kan gissa på: hur lycklig som helst. De spelar samma dag som Lady Gaga, hoppas bara Bina kommer upp och ger mig lite sällskap då. Någon fler som hade tänkt att åka till Östersund för att gå på yran något i år?

Igår var det tisdag, de betydde att det var en väldigt lång skoldag.
Först så hade vi datakunskap, satt och gjorde rapporten, då jag nu har bytt ämne i sista sekunden. eller ah.... de ska vara klart nästa vecka så jag ligger väl lite risigt till. men de löser sig nog.
Sedan skulle vi ha haft en handelslektion, men våran lärare var på kurs så någon annan skulle komma och öppna en sal till oss, väntade bra länge men ingen kom. så då sket vi i den lektionen. Företagsekonomi, skulle renskriv ett protokoll från ett klassråd. LUNCH
Sista lektionen blev engleksa där vi inte gjorde ett skit, tror ja?

Men som alla vet så är det onsdag i dag, kunde egentligen åkt i dag ner till Torgås.
de enda som jag gjorde i dag som var viktigt i dag var ett matteprov, åkte till skolan nästan tre timmar innan vi började. Alltså strax efter åtta men vi börjar klockan elva. Skulle göra evelina lite sällskap för hon skulle också göra ett matteprov, men som vanligt så var hon seeeen. så hon kom strax innan nio. Kul att sitta på skolan "själv" eller själv från klassen. helt dött i HP-korridoren. Men gjorde iallafall provet. och det gick bra. Hade sedan engelska där vi gjorde ett gramatiktest. LUNCH hade företagsekonomi, där vi skulle vika papper i olika storlekar och ta reda på vad olika kuvert hette, helt knasigt. Har hållt på med budget sen helt plötsligt så ska vi hålla på med kuvert?! Fattar inte ens varför vi gjorde de. Sen så skulle vi haft handel, men eftersom läraren var på kurs åter igen så stack alla hem. men de skulle ha vart bra att stanna kvar så man kanske blev klart med produktrapporten i tid. Försent nu.

Imorn åker ja som sagt ner till Torgås IGEN, men trevligt kommer det att bli, som vanligt. Men de kommer bli kul de vet jag, men kanske inte att de inte blir så länge man stannar där, bara tills på söndag.
Så om de finns någon som är uppe runt sex i mornbitti får gärna slänga i väg ett sms.


I helgen så kommer jag tyvärr inte skriva nårga blogginlägg, för datan stannar hemma, så får se om man hinner skriva något litet inlägg när jag har tillgång till internet.

Men ha så kul alla på VALBORG!

Pussenhejfrånmig

2 kommentarer:

bina :) sa...

waleborg<3

Nathalie sa...

Självklart jag ska nog på yran alla dagarna tror jag och jag ska absolut se dead by april och lady gaga (: vi kanske ses där!