måndag 27 april 2009

Måndag

I dag är det måndag och en ny vecka har börjat.
En halv skolvecka, sedan en lite längre helg.
Sedan på torsdag så blir det Torgås igen.
Trevligt!
Kommer spendera hela helgen där nere.
Kommer bli underbart roligt!

Måndagen har varit otroligt dryg dag. kan vara att man längtar så mycket till torsdag när man kliver av bussen i Mora sätter sig på en annan buss till Torgås. Jaja, arbetade med rapporten nästan hela dagen, så tråååkigt. har kommit en liten bit på vägen, men väldigt mycket kvar. Idag fick vi också reda på att den ska vara klar nästa vecka! Ja kommer inte hinna..... tänkte att ja kommer säkert jobba med den till helgen, men sen kom ja på att ja inte kommer vara hemma då. men de kommer lösas sig hoppas jag.

Gick på stan i dag för att köpa en present till Bina och leta efter jeansleggings, men alla är så dyra så jag sket i det, men ja köpte ett par liknade jeansleggings för mina som jag har, har gått sönder. Men min moster som just nu är i Florida och steker, eller det vet jag inte men det var cirkus 30 grader där. Grett! men hon är iallafall så snäll så hon ska titta efter leggings där. och kanske ta med sig nått par hem till Sverige igen.

I morn så ska ja ringa efter jobb nere i Sälen igen. hoppas de är intresserad så jag får ett jobb. så jag slipper Krokomsjobb i sommar!

Och Peace and love festvalen SKA jag på spelar ingen roll vad min mor säger så åker jag iallafall.

Pussenhejfrånmig

1 kommentar:

bina :) sa...

det blir kul kul kul till valborg och helgen, wiii

VI SKA PÅ PEACE AND LOVE, SHALALLA<3