fredag 24 april 2009

Åter helg

Äntligen helg igen! Vad jag har längtat!

Engelska nationella i dag, tror de gick bra. Ganska lätt ämne som man skulle skriva om.
Så får se hur de slutar.

Vad jag blir irreterad på min svenska lärare. Vi hade gjort en rapport om ett ämne, som vi sedan skulle redovisa muntligt. Jag hade om ett ganska stort ämne så det blev ganska mycket fakta som jag berättade. Så i dag så fick ja reda på att jag fick VG+ på arbetet, men om ja hade minskat ner faktan på den muntliga redovisningen så skulle ja ha fått MVG. Alltså va f'n?! Det är inte så lätt att klippa ner faktan om de är ett stort ämne?! Blev så arg på henne!

Produktrapporten som vi ska göra har jag inte kommit långt med. Men en sak vet jag, att ja ska byta produkt. Antingen till rakhyvlar eller till Bh, vad låter roligast? har svårt att bestämma mig...


En till sak som Bob Hansson tog upp i går som jag inte skrev om i förra inlägget, var att han mobbade oss lite för vi är norrlänningar, när han själv kommer från Skåne.
Han sade:
"Alltså när man gå till en busshållsplats, eller vänta, här i Östersund finns de väl inga busshållsplatser? Nej ja tänkte väl de, ni har ju skoterhållplatser. För de finns ju inga bussar här bara skotrar....."
"Om ni har de tråkigt när ni väntar på eran buss vid busshållsplatsen, nej ja menar skoterhållplatsen, så ska ni vänta till de kommer en till person som ska med samma buss, sen ska ni ställa er precis bredvid personen och bara stirra på denna. Sen ska ni se vad han eller hon gör. heheheh. Freeeeeeeeeeeeeedom! De var bara nått ja kom på"
"Ställ nå frågor nu" alla i aulan satt tysta. "Men kom igen nu" Sen blev de tyst ett tag. "Ja men just det, ni norrlänningar pratar ju vid inandning, och resten av Sverige vid utandning. Därför hörst de inte när ni säger något" (om ni fattar vad ja menar med vid inandning)
När han skrattade, de han gjorde mycket av, han lät då precis som Michael Jackson, han kunde skratta mitt i en mening, eller så kunde han bara säga freedom, bara så där. Väldigt skojjig kille!

Fredags kvällen kommer spenderas med Linda, har knappt träffa henne på två hela veckor, då hon har var i Italien en vecka. Sen har de vart lov. Så nu ska ja till henne, och då kanske man får se hur stor hennes lillasyser har blivit.

Som tidigare sagt så spelar In Flames i Sälen i morn. och jag VILL dit!! men tyvärr så kommer de icke gå.. så surt!

Snart så är de valborg. Tre dagar kvar i skolan sen sätter man sig i en buss och åker 'hem' igen, de kommer bli mycket trevligt!

Men nu ska jag äta lite middag, kyckling och klyftpotatis blir det denna fredagen.

Pussenhejfrånmig

1 kommentar:

bina :) sa...

Fett skön gubben lät, jao!
Lärare kan fucka sig :(
In flames in flames in flames,
jaaaag kmr nog icke åka dit :( du skulle vart här, då skulle viiiii åkt.
VALBORG VALBORG VALBORG. blir NOG kul......... :D

freeeeeeeeeeedom! wih, nytt ord :D
<33