söndag 5 april 2009

Nu är de söndag igen, bara tre dagar kvar av skolan sen blir de påsklov! tror många längtar efter lovet, slipper allt plugg, slipper skolan i lite mer än en vecka, men de är ju en sak som man kommer sakna och de är ju alla vänner man har på skolan. Även fast lovet är så kort så har man en längtan tillbaka.

Helgen har åter igen spenderats hemma i Krokom, varit hos Linda o kikat på lite film och hade de mys.
Idag så tänkte jag städa ur min garderob, men eftersom mina hyllor har gått sönder så vet ja inte vad ja ska ta mig till..
Sen i kväll blir de att plugga lite matte för ja ska göra ett prov innan lovet så ja slipper göra de när vi har matte nationella, för då är de så mkt annat man ska tänka på.
Jag tror denna vecka blir rätt så lugn med pluggande jämfört med de andra veckorna. de kommer bli gött!

Alla läxor/prov gör så man inte orkar plugga till proven och göra sakerna i tid, om man har två prov på en vecka varje vecka hela terminen då kan man förstå att de är inte många som skiter i att plugga och läser just innan lektionen börjar. på ett sätt är de lärarnas fel att detta uppkommer, eller vad tycker ni?
har aldrig pluggat så lite som ja gör nu till prov, läser på kvällen innan och hoppas att nått kommer in i huvudet. och hoppas på de bästa på provtimmen.
efter lovet så ska ja bättra mig med alla läxor. plugga i tid och lämna in saker i tid.
Har inte blivit nå mkt skrivande på sist, antingen så har ja inte nå mkt att säga eller har ja inte haft lust att skriva.
men de ska också bli ändring på, ska försöka skriva iallafall ett inlägg / dag, om jag nu har tillgång till data osv.
Pussenhejfrånmig
"Vågar man lita på personer som inte lovar det dom säger?"

1 kommentar:

bina :) sa...

KÄMPA PÅ :) det gör jag med fkn skitskolan, fyfan va tråkigt det är nu :(
vi får peppa varandra<3