tisdag 7 april 2009

Nu återstår bara en dag på skolan sen så blir det äntligen påsklov! Härligthärligt!

Skoldagen började med att vi hade administration, där vi skrev protokoll mm. de dumma var att man skulle skriva av allt från en övningsbok, så man behöve inte tänka så mkt på vad man skrev bara hur man skulle skriva, inte så jobbigt. Sedan blev det en trekvarts handel. där vi skulle gå till Stora bibblan och titta upp lite hisorik om våra produkter som vi ska skriva en rapport om, men de gick inte så jättebra, eftersom jag har valt en produkt som de inte står ett skit om, så var de inte så lätt att hitta historiken om den. men då är de bara ta de som man hittar och försöka fylla ut faktan så gott de går. Företagsekonomi fortsätta skriva protokoll från bok.
Känns som man gör samma saker hela tiden på skolan.
Administrationstimmarna och företageekonomi så sitter vi för de mesta vid datorerna, på handeln får man bara läxor, hinner inte ens läsa igenom ett kapitell fören man ska ha prov nästa dag.
Valde handelsprogrammet för att slippa allt plugg, men så var de inte,

Som sagt, på torsdag så är vi ledig från skolan och får lov! Redan på långfredagen så åker jag ner till Torgås. tar bussen vid 07.00 så om någon är vaken så är de bara att skicka iväg ett sms eller varför inte slänga iväg ett samtal? (: Bina kommer till Mora, så snäll som hon är, då vi båda tar bussen till Torgås. På lördagen blir de yttligare lite resor, för då ska vi nämligen till Borlänge, och kommer inte hem fören måndag. chilla, shoppa och myspys. Resterande dagarna av lovet kommer vi att vara i Torgås, (tror jag). Kika kanske på nå bio, massa filmkvällar med allt härligt folk som finns där. Kommer ha ett super lov!


Blir inget matteprov för min del i morn, utan de blir veckan efter lovet, för jag känner att jag inte har gjort färdigt de som vi ska ha färdigt så då får de bli om två veckor. så hinner man plugga lite på lovet, jag vet redan nu att jag inte kommer plugga nått på lovet för har grymt mkt roligare saker för mig.

Som alla redan vet så kommer Lady Gaga på Yran! de är lite fränt tycker jag, hennes första spelning i Sverige blir i Östersund. Får se om jag åker dit nått, ärre någon som vill hänga med mig dit isf? (:


Pusssenhejfrånmig

1 kommentar:

bina :) sa...

skulle aaaaaaaaaaldrig orka gå hp, låter så tråkigt :P haha.

lovet kommer smiska!
glöm inte att vi ska på EMD också........ ;) hahaha
och shakedowns.<3

jag måste också plugga ;)

DU! JAG SKA PÅ YRAN JUUUUUUU? :D
<333