söndag 26 april 2009

Bastu

Åter igen så vaknade jag upp i ett rum med bastuvärme. Hatar nu på sommaren att solen skiner mot mitt fönster så de blir grymt varmt inne i rummet på morgonen. Men ja överlever.

Som sagt så var jag hos Linda igår. Tog en promenad med hunden Molly i de fina vädret i Krokom. Vandrade hem till Linda igen. Då jag klippte hennes hår, blev faktiskt ganska nöjd, jämfört med förra gången ja klippte henne. En riktig myskväll blev det. Sedan så fick man träffa Denise, gud så stor hon har blivit sen sista jag såg henne, redan en och en halv månad gammal. Snart så blir det att man blir barnvakt åt henne, men de ska bli trevligt.

Trodde de skulle bli strömmandes fint väder idag, men nej, solen skiner, men de blåser och molnen är stora som fotbollsplaner på himlen. så något solande blev de inte idag som hoppats.

Istället när inte solen kunde steka, så passade jag på att städa bilen och blev en slant rikare. Sedan ska jag och mamma ut och övningsköra lite, var väldigt länge sen ja körde så får se hur de kommer sluta.

Pussenhejfrånmig

2 kommentarer:

bina :) sa...

Imorgon får jag börja övningsköra ;)
Eller ja, måste på kurs först också<3
GIEF ME SOMMAR AND P&L!

Nathalie sa...

Hej ska du va i krokom på valborg? kram Nathalie