onsdag 25 februari 2009

Nu var de ett tag sen ja skrev. blev så inspererad när jag läste Antons blogg,(http://bombhills.blogg.se/). vet inte varför men ja tycker om hans skrivandet. Så då kände jag att jag var tvungen att skriva ett inlägg.

Men nu vet ja inte vad jag ska skriva eftersom de inte har hänt så mycket på sista tiden.
Skola och en massa plugg, prov i dag, sen ett på fredag. inlämningsuppgifter och en massa sånt.

Skönt att de ät lov snart så man slipper skolan lite. men man ska jobba på en marknad lovhelgen. så då får man inte heller sova något. men men lovet får man spendera med Bina, kommer ha en grymt kul tid tillsammans även fast ja inte kommer vara där så länge.
ska försöka hinna med:

BORLÄNG
Sola
Kläppen?
Filmkvällar

Ngt mer som du kommer på?<33

pussenhejfrånmig

2 kommentarer:

Anonym sa...

goooooood att du skriver segis :D

jadu, sola är det enda jag tror vi ska klara av om jag ska vara ärlig :s
troligtvis blg också, hopppppas!!!
filmkväll vet jag inte riktigt när det skulle gå? :( och kläppen... hmmmmmmmm... <3
sen MÅSTE vi göra en snögubbe som aldrig blir av! friday friday friday? imorgon alltså, jaaaaaaaaa, du kmr imorgon imorgon imorgon....... :D:D
<333333333

Anonym sa...

Sv; jo, det är därför det är skönt att skriva av sig lite, men man måste ju trots det "bearbeta" ilskan, hahah ;D

Jo, epa vore ju nice, som fan!
Men mamma är inte så pepp på idén.... men du får väl snacka om det med henne när du ska snacka med henne inatt och så! :)

och snögubben ska fan bli av!
<3333