fredag 6 februari 2009


Snart blir de filmtime, igen! men i min ensamhet..

Dagen på skolan i dag var väldigt skön, började med prov vid elva tiden, ganska så svårt prov men lätt iaf, tror de gick bra för mig, sedan blev de lunch, kebabgryta, såg ut som nå annat, men de smakade bra. därefter så skulle vi redovisa våra bokrecensioner, men ja var inte riktigt klar med min så ska göra den nästa lektion. efter skolan så följde ja med mamma o syster till travet o titta efter balklänning till Angelica, mycket fint hade dom! passade då på att pröva några fina som ja hittade, bland annat denna vinröda klänning, sen ja provade klänningarna så längtar ja bara mer till balen i trean, de är ju "bara" två år o lite månader.
nu snart är de bara 4 månader kvar tills man har gått ut ettan! fan så fort de har gått!


Dagens låt: Dj Ironik - Stay with me

Pusshejfrånmig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tråkigt med film själv!
var en fin klänning :)

jag har bal någon gång de närmsta 1-3 månaderna jaag ;)
<3

Anonym sa...

men snart så joinar du mig med film va ;)

hoppas att du har nån snygg kille vid din sida på balen ;D
<33