söndag 1 februari 2009

Blev en mysig kväll i går, först en liten promenad med hunden Molly och sparken, mötte Tobbbbbbisen i Kimpen, väldigt trevligt, sedan gick vi in o skulle kolla på Casanova, men de blev bara 10 min vi tittade sedan orkade vi inte se nå mer då låg vi i hennes nya säng o pratade lite tjejsnack, sååå länge sen o så kul de är! men vad klockan gick så fort, klockan blev tolv o linda blev allt tröttare o jag med, så ja gick hem, men de var grymt kallt ute, pratade med andreas på vägen hem men sen så dissade han mig, o så ringde ja till linda men hon dissade mig också, hatar att gå själv här på natten ifa nå ska hända, men sen när ja kom hem så ringe linda, lite försent men de gick bra. tittade på en dålig film i natt, muries bröllop, dryg o tråkig film.

blev tyvärr ingen körning i dag, var för kallt o halt ute, men körningen kommer så småning om.

Dagens låt: Sophia Somajo - I-rony

men nu ska ja ta o lägga mig o sova.

pussenhejfrånmig

1 kommentar:

Anonym sa...

Sv: ohja, sååå kul! :D
lite synd att jag inte kommer möta muckfjärt nån mer gång :( man möter alla lag 2 gånger och detta var våran andra gång (förra gången förlorade vi med 21-6 typ!, haha) och nästa säsong kommer jag ej vara med för att jag flyttar<3