onsdag 28 januari 2009

usch borde somna tidigare på kvällarna, somnade klockan två i natt, men som tur var att ja hade sovmogron och började klockan elva, men var tvungen att gå upp åtta för ja skulle duscha bussen skulle gå tio i tio, men den kom 5 över tio så ja stod ute och väntade i 20 min innan den kom och det var kallt ute för ja hann inte ta mina vantar. gick ner på stan en sväng innan ja skulle på lektion, gick the body shop för de är rea på olika saker där, så ja köpte en present till far och en eyeliner och en sak till läpparna, sedan gick ja o mötte linda o gick till skolan sen. sen på engelska lektionen så skulle vi redovisa de som vi hade i läxa den som ja gjorde i går, den blev väldigt bra, även fast ja inte hann träna den så mkt, men sen gick vi på en informations sak om I-valen som vi ska välja nu till tvåan, men man blev inte mkt klokare när man var på den, man blev mer osäker på vad man skulle välja, eftersom de sa vad man fick göra på de olika kurserna, men ja tror ja vet vad ja ska ta, Matte B och fotografiskt bild A, och sedan Bild på estetiska valet, tror de blir bra, lämnade in valen till om man ska välja Turism eller handel, men de blev handel, resten av dagen var sååå seg, sista lektionen hade vi inte någon lärare så vi kunde ha slutat tre men stannade kvar till fyra för att göra klart en del saker på handel, sedan så gick ja ner på stan för att köpa lite saker för att sedan ta bussen hem men sedan ringe linda o sa att ja fick åka med henne hem. så de gjorde ja, kom hem åt, sen har ja inte gjort så mkt, väntar på att mamma ska klippa mitt hår lite har blivit långt. men får se om vi gör de ikväll eller morn.

till helgen ska ja börja köra, får se hur de går men hoppas att de går bra!

dagens låt: Du finns i mitt hjärta - ?

Pusshejfrånmig

4 kommentarer:

Anonym sa...

"fotografiskt bild..." åh? :D

du finns i mitt hjärta, du finns i min själ, du finns överallt, inom mig... (8), det var säkert inte den låten men jag tänkte på den iallafall, haha, <33

Anonym sa...

btw, till helgen ska du börja köra? övningsköra? :) <3

Anonym sa...

jo, läser du mina tankar eller ;o de var den låten :D<3

japp tror de blit fotografisk bild eller vad de heter :)

<33

Anonym sa...

yeas övningsköra bil :) måste väll börja nu :)
<3