torsdag 1 januari 2009

nytt år nu nu då, hääärligt, hade en helt underbar kväll / natt,
lovet har varit väldigt kul, åkte till Torgås den 27, kom hit med min morbror o hans tjej, fast dom skulle åka vidare till Höör, dagen efter så ja hade huset för mig själv så länge ja stannar, sköönt eller vad. aja, lördage spenderades med bina, filmtittning, sova, sedan vakna o såg att man låg på en madrass i binas rum, söndagen blev en slapp dag, satt framför datan precis hela dagen gött de var, dätaneards vi har blivit bina .. inte bra... men lite datanördar kan man få vara ibland.sedan den kvällen så ordnade vi en liten filmkväll hos mig, Andreas, Eve, Bina o jag. vi såg Dog soldiers, även att vi såg den två gånger efter varandra, livet e kul när man har tråkigt. Måndag drog Sabina o ja till Borlänge shoppade i Kupolen, sov i Marcus mysiga lägenhet till tisdagen, sedan bar vi iväg till kupolen igen o shoppade de sista vi behövde. sedan åker vi tåget till malung, o därefter buss till Torgås, bussresan där kan ingen slå, gu' så vi skrattade, kommenterade varandras språk / dialekter, kul kul. sedan hade vi tänk att vi skulle dra hem massa folk till mig en till filmkväll alltså, med de massa folken som skulle komma blev bara, Andreas, Eve, Bina o ja då ;) men de blev mysigt för de. tittade sammanlagt på fem filmer den kvällen / natten och en ytterligare film på förmiddagen. mkt massa trevligt, o då blev de helt plötsligt sista dagen på året, satan vad mkt man har hunnit med men tiden har gått så himla snabbt, nyår blev bättre än vad ja hade tänkt mig faktiskt, massa kul, massa folk, vääääälidgt roligt. en kväll som man kommer att minnas från 2008. tack alla som ja var med då<3

saker som ja kommer minnas från 2008

- Dansbandsveckan i Malung, hoppas att det blir lika kul eller ännu roligare nästa gång
- 13 härliga år med linda <3
- mitt första sommarjobb
- sommar romans
- slutat nian
- Hultsfred med sofia
- börja gymnasiet
- alla de förfärliga timmar ja har tvingas spenderas med Bina Binos <3
- och så klart NYÅR <3

första blogginlägget i år, o ska försäka bättra mig å blogga isf att skriva massa dikter o sånt skit...

pussenhej

2 kommentarer:

Anonym sa...

"...alla de förfärliga timmar ja har tvingas spenderas med Bina Binos..."
haha, jo tack! :D

nejmen, vi har haft det sjukt trevligt. jag tycker att bussresor från malung har en tendens att folk hör oss skratta MYCKET, undrar varför? ;) vi skrattade inget på bussen nör vi åkte hem från dbv heller... ;)

nyår var så väldigt roligt du :)
vissa saker kunde jag undvikit, men ändå, KUL!! :D

nu ska vi kolla på film snart, OVANLIGT
<3333333333333

Anonym sa...

jo varsågod ju :D