torsdag 22 januari 2009

Sitter och tittar på Rockbjörnen nu, har inte vart så jätte bra artister som har vunnit än men men de kommer, samtidigt som ja sitter och tänker på vad som hände ett år sen, kom o tänka på de när ja läste Binas blogg (asn.blogg.se), gymnasieval, sista tiden med klassen, många flyttar, det kommer aldrig vara som förr igen, räkningen på dagarna med klassen blir bara mindre och mindre, ursch, så tråkigt allt var då.. men nu är det över som tur är, ny skola, ny klass, nya underbara vänner, nya framtidsplaner, men så klart så saknar man klassen, vi MÅSTE göra ngt!

lugn dag på skolan, gympa första lektionen, var på storsjöbadet o badade, provade på klädsim, livräddning, dyka! första gången ja dyker på riktigt, hatade att dyka, men nu så går de bättre. sen så fick vi åka rutschkanorna, skiiiiiiiiiiiiiiit kul! skrapade upp mina armbågar bara men de gör inget. hoppas att de blir nå fler badbesök med klassen!
sen blev de matte, och därefter handel, LUNCH, svenska, slutar, tänkte gå nere på stan o shoppa lite nu när de är rea på de flesta affärer, men ja sket i de å åkte hem i spenderade min lediga tid med mammsen, åkte till Kläd-dax o köpte lite kläder och ett par skor. mkt finfina.

Till helgen blir de skoteråktning! Yeas!! äntligen, länge sen sist. men men de blir skoj!


Sen så vill ja GRATTULERA SOFIA Kuhlström som fuller 16 år i dag, Grattis på dig, hoppas att du får en trevlig dag och att du får en massa saker som du önskat dig! <3>

Dagens låt: Håkan Hellström - Kär I En Ängel

(tycker inte om Håkan men den här låten e faktiskt lite bättre än alla andra låtar han har gjort)

pussenhej från mig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhja, usch att sluta niaaan :( men gött ändå, såklart...

woooh, jag ska bada på måndag, "jippi" ._.

Sv: Tack ;)
det hoppas jag meeed :)
men om mitt finger ej håller och vi loosar, det har jag inget emot isf om du kommer ;););););)
<33333