fredag 23 januari 2009

Så tråkigt man kan ha det på en fredagkväll, usch, nån som vill liva upp helgen för mig, skulle behövas.
imorn blir de tyvärr ingen skotertur, men den blir av på söndag ist.



skolan var rätt okej i dag, dagen gick fort förutom den sista halvtimmen...
Matte, administration, lunch, sedan drygsvenska, fick inte ens sluta 5 min tidigare heller, eftersom vi har så långa lektioner så brukar vi få ta rast i 5 min i mitten av lektionen, så jobbigt att sitta still så länge, så vi skulle egentligen ha rast men de glömde hon bort då tänkte vi att vi skulle sluta 5 min tidigare eftersom vi inte fick nå rast men fan heller, "ne nu jobbar ni" skit sur? javvist! 4 min kvar, 3 min kvar 2 min kvar 1 min kvar, 30 sek kvar, "ahh ska vi ta helg nu?" asså åhhhhhhhh! så jävla drygt, blir så arg.



5 veckor kvar <33

Dagens låt: Lifehouse - storm

pussenhej från mig och god natt

3 kommentarer:

Anonym sa...

5 veckor<3
jag skulle gärna liva upp helgen för dig om det gick, men duuu. jag har en ny idé om fiiiiiiiilm som vi ska göra när du kommer..... ;)
<33333333333333

Anonym sa...

vad för film ? :D <333

Anonym sa...

haha, förklarar sen :)

Sv: haha, jo, men jag tror vi kommer loosa, ganska väldigt mycket säker på det ;)
hon tackar säkert =)
<333333