söndag 25 januari 2009

Söndag

somnade inte fören vid två i natt, men ja skulle egentligen lägga mig tidigt för att vi skulle åka skoter idag, men men ställde klockan på 10, så då hade ja en timme på mig att göra mig i ordning och ta fram kläder osv. men då ringer pappa lite innan tio och säger att vi ska vänta till efter tolv innan vi åker nå för de snöade så mkt, så då tänkte ja att ju fick sova en timme till, men ja hann bara sova till halv elva för mamma ringde och frågade när vi skulle åka, och då blev ja skitpigg efter ja pratade med henne, men tänkte att ja skulle sova framtill elva iaf, men men ja lyckades sova till halv tolv, aja tänkte ja hinner väll göra mig i ordning på en halv timme, gick upp gjorde i ordning frukost hann äta upp en macka rörde kanppt yoghurten, då ringe pappa och sa att han var på väg, shiiiiiiiiiiit, har varit vaken i tio min sen ska ja leta fram kläder o fixa mig, hann slänga i min en halv macka till och nå skedar yoghurt sen var de bara att springa i kläderna, först så var man ju tvungen att leta fram dom också, stressigt, men kläder funna fixa till håret så man såg nogorlunda ut, men såg ut som ett troll, hade lockat håret dagen innan så håret stod åt alla håll, en dålig hårdag, åkte till min farbror där skotrarna står, sen kom tomas, fixade skotrarna, sen bar vi iväg, typ 2-3 deci nysnö, yeas! var inte ute så länge för snön bara föll ner o ja såg inte mkt när ja körde, aja åkte hem igen till farbror, fick fika sedan åkte vi hem igen, tog en varm lång dusch, sedan middag, och nu så sitter ja här och bara drygar, borde göra klart en engelsk läxa men den kan ja göra i morn om inte annat.

Till sommaren ska ja göra om totalt i mitt rum, ska bort med mitt skrivbord, kanske sätta dit ett mindre databord, bort med alla bokhyller ja har på väggen och sätta dit ett par enkla små hyllor. tror ja.

men nu ska ja ta o städa mitt rum lite ser ut som åskan har slagit ner, kläder ligger överallt, nytvättade som skitiga, skolböcker ligger i sängen på skrivbordet, i bokhyllan, åhhhj att ja inte kan ha städat nångång.

just det har tittat på lägenheter inne i östersund, hitta ett par billiga små lägenheter, om ja nu ska flytta dit så kommer ja förmodligen flytta med linda så att vi delar på lägenheten, men de blir nog lite längre fram i tiden.

Dagens låt: Lady Gaga - Poker Face
(Nyår!!!)


Pussenhejfrånmig !

6 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH NYYYYYYYYÅR <<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3!!!!! hörde den låten idag när vi skulle spela handboll. jag, jennifer & sara skrek alla "nyår" ;) aaaaaaaaaaaaaaaw

Sv: Nej, det är väääldigt bra :)
Yes, vi har match nästa helg lördag & söndag såå :)
OM jag är oth nörd ;)
<33

Anonym sa...

Awwwwwwwww vi måste ha en så kul fest igen fast ännu roligare!!! :D<3<3<3<3

ja håller mina tummar att de går bra för er då :)

<33

Anonym sa...

ohjaaaaa det måste vi ;)

Sv: haha, jaaaaaaaaaaa, vad jag vill göra? jag vill feeeeesta med dig ;)
<33

Anonym sa...

Då ska du få göra de ;D

<33

Anonym sa...

snällt ;)<3

Anonym sa...

Sv: :)

haha, verkligen ^^

jaaa, fast jag har inte pluggat på spanska än :( men ska NU!

<3