söndag 25 januari 2009

Ja, denna kväll blev lika tråkig som gårdagen, tittat på film, lockat håret till typ miniaffro. Men i morn (egentligen idag men eftersom ja inte har lagt mig än så är det fortfarande lördag för mig) så ska pappa ja o syster med flera åka skoter, äntligen, skulle åkt dag men men de blev ju som det blev.
Idag så vaknade ja vid elva, eftersom en liten barnunge, vid namn Linda Olofsson väckte mig när ja äntligen skulle få sova, men men sen så kunde ja inte sova så då satte ja på en film som ja började se igår, men den fick ja inte se klart på för linda ville ut o gå, så då var ja tvungen att gå upp ur min sköna säng, (i julas så fick ja en ny madrass, o jävlar vad ja sover skönt nu) sen så vid ett var ja klar för att gå till linda, gick runt Krokom en sväng sedan gick vi ner på affären för att köpa saker som linda skulle ha och ja köpte saker för min bakning som ja skulle göra när ja kom hem från linda, när ja äntligen kom hem så skulle ja hinna göra en limepaj och en kladdkaka innan mamma kom hem från jobbet, o ja hann precis, ca en och en halv timme tog det, men ja misslyckades med pajen som ja tydligen alltid gör, pajbottnen vart för liten, eller de var väll för att ja tog för stor pajform, aja, kladdkakan blev bra, men den blev lite för kladdig, go' vart den iaf.
skulle följa med linda till stan i kväll men de blev inte av, så ja vart hemma i kväll också.


Dagens låt: Ken Ring - Bryter Tystnaden

Man kan inte lyssna på den här låten utan att börja fundera på alla småbarn som har skilda föräldrar, som inte får bestämma vart de ska bo osv. Varför ska alltid mamman ta hand om barnen och inte pappan?
"det ända hon vill är att bara få vara med sin pappa"
"varenda barn förtjänar två föräldrar





Pussenhej från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

åååååååh va gott med kladdkaka ^^ <3