tisdag 31 mars 2009

Tisdag kväll och man sitter och pluggar näthandel så hjärnan går i högvarv. fattar inget har prov i morn, hoppas bara att de går bra.

Idag var det en härlig dag, började dagen med administration där vi skrev brev, bland annat så fick vi pröva skriva offerter och förfrågningar och liknande. och sen på fredag har vi prov på de. då ska man ska ha rätt antal blanka rader mellan de olika styckeindelningarna rätt storlek på texten, högerställd/vänsterställd med mera.
Sedan blev de handelslektion, där vi fick träna inför provet som vi har i morn.
En till administration (fast vi hade egentligen Fe, Företagsekonomi) där vi åter igen skrev brev.
Därefter så slutade vissa för dagen, för de som redan hade gjort engelska nationella muntliga. Så halv tolv slutade jag idag, men då gick ja med flickorna på stan en stund och fäljde med Jennifer till Wellnesskliniken för att hon skulle klippa sig och färga håret, hann bara se hur klippningen blev för jag skulle hinna med min buss hem, men det såg välidigt bra ut! Bussen hem med Linda 15,50.

När ja kom hem så hade mamma kommit hem med en ny systemkamera, så nu kan man äntligen ta några bra kort! happyhappy

Igår så sökte jag sommarjobb åt kommunen men hoppas jag inte får något för jag kommer tjäna extremt lite på att jobba tre veckor, så nu har ja tänkt på söka vanligt jobb. Har funderar lite på att söka jobb nere i Sälen nu på sommarlovet, får se vad jag får något svar senare. Jag klarar verkligen inte av att jobba i Krokom i år igen, inte för de var nå fel på mitt förra sommarjobb, men det är pengarna som man drar in som det ligger i, för mycket jobb, för lite lön.

6 skoldagar kvar tills det blir påsklov.
10 dagar tills jag åker ner till Sälen :)

Pirates - Bullet And Octane


Pussenhejfrånmig

I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
And for all this
There's only one thing you should know

1 kommentar:

bina :) sa...

Provet går nog bra, du är ju bäst :D
Seriöst, jag skulle aldrig palla plugga det du pluggar, fy va tråkigt :P
om 10 dagar blir det kul, kul, kul,kululkulkuikluil.

PIRATES! förstod att du skulle gilla deeeeeen :D
<3