fredag 27 mars 2009

Fredag kväll igen, nu är det inte långt kvar till påsklov, som kommer spenderas i mitt andra hem nere i Torgås. Hela lovet. Men det är ca en och en halv skolvecka kvar, mycket kan hända då. Kommer få gräva mig igenom några prov innan jag kan sätta mig på bussen och åka iväg, åka till ett ställe där jag hör hemma, ett ställe där jag kan vara den jag är. Synd bara att lovveckan är så kort. Hinner bara åka ner sen ska jag sätta mig på bussen och åka hem igen. Men tiden där emellen kommer vara mycket trevlig.
I morgon så kommer syster hem från Stockholm, har vart borta i tre veckor. Synd bara att hon inte kunde vara borta längre, är så skönt när inte hon är hemma. Men man får tänkta på den ljusa sidan, snart så flyttar hon efter gymnasietiden, bort från Krokom, bort till en annan plats här i Sverige.
Jag hade funderingar på att åka ner till Borlänge på Peace and Love festivalen, men nu har allt skitit sig, som det ser ut nu så kommer ja jobba den veckan, men jag gör allt för att slippa jobba och åka ner till festivalen. men de ska lösa sig, för boende är redan fixat så nu är det bara att fixa biljetter.
Får se vad man hittar på till helgen, skoter på söndag kanske, men annars så vet jag inte vad jag ska göra i morn.
Aja skriver säkert nå mer sen.
Pussenhejfrånmig

You said you knew what romance is
Jaded I fell for your lies
But you're out of second chances
Sadly were fading out tonight
Sweetheart so now this is goodbye

1 kommentar:

bina :) sa...

och det blir otroligt otroligt kul på loveet<3