fredag 13 mars 2009

Fredag den 13

otur eller inte?

fredagen blir inte som ja hade tänkt mig. ville gå till Linda och prata ut lite. men då skulle hon till norge o kommer inte hem fören på söndag. ajaj får se om ja har tid då, de hoppas ja, för de var ett tag sen vi träffades.

Helgen vet ja inte vad ja ska hitta på med nu när inte älsk är hemma. men något ska man väll hitta på med. syster är inte heller hemma. för hon är nere i sthlm och har praktik. i tre veckor. man slipper henne i två veckor till bara, ibland är de skönt att hon är borta men lite tråkigt. Och sen är pappa inte heller hemma, för han är i norge han också å jobbar. men tänkte iallafall låna hans skoter någon dag och åka med mamma till näldsjön, mys.

Nästa vecka är de bara plugg för mig som gäller
Måndag - inget
Tisdag - Tidningen ska vara klar. (inte ens på mållinjen än)
Onsdag - Handelsprov & muntlig recension på en engelskbok (som ja knappt har börjat läst på)
Torsdag - Presentation på ett stort arbete inför hela klassen för första gången, konventrationslöger för min del
Fredag - Matteprov

Usch ser inte fram emot nästa vecka. men det är bara bita sig i läppen och kämpa mot alla svåra stunder.

Här sitter ja ensam i min säng med datan i knät, en hårig katt ligger alldesles bredvid mig och bara njuter av att ligga och mysa i min sköna säng. medans ja försöker se på Singing Bee, fast de går inte så bra eftersom ja har fastnat för en låt som ja hittade på youtube. Crossfade - So far away. gammal låt tror ja att det är.

så..
pussochejfrånmig<3


I've been changin' but you'll never see me now

1 kommentar:

Anonym sa...

snart kommer du hit och då blir det mycket att göraaaaaaaa

den låten is very gut, very.
<33